GERİYE NE KALDI

Aynı pencereden bakabilmektir Sevgi
Aynı yolda yürüyebilmek düşünebilmektir.

Karşındakinin haklarına saygılı seviyeli olmaktır .

Duruşu olmalı, bakışı gerçek samimi olmalı, ayakları sağlam basmalıdır sevginin.

Riyasız, yalansız,egosuz yalın saf olma halidir sevgi.

Olduğu gibi görebilmek, görünebilmek,kabullenip sevmek, kabul etmektir sevgi.

Mış yapmadan bencil olmadan iyi niyeti istismar etmeden sevmektir sevgi.

Eskiden böyleydi sevmeler sahiplenmeler günümüzde maalesef ki bunlardan eser kalmadı.

Geriye sadece kullanlııp atılan kağıt mendiller kaldı .
Güven de kalmadı iyi niyet de.

Sevginin yerine menfaat aldı
İsmi sadece yazılarda kaldı.
Peki geriye ne kaldı???

Emel Araz






Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.