Spor
Yayınlanma : 26 Haziran 2026 14:39
Düzenleme : 26 Haziran 2026 14:41

Pendik'te Okul Sporları Şampiyonları Ödüllerini Aldı

Pendik'te Okul Sporları Şampiyonları Ödüllerini Aldı
Pendik Okul Sporları Ödül Töreni, Kurtköy Spor Salonu'nda düzenlenen programla gerçekleştirildi. Törene Pendik Kaymakamı Mehmet Yıldız ile Pendik Belediye Başkan Yardımcısı Nuri Tüzek'in yanı sıra eğitimciler, öğrenciler ve veliler katıldı.

Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından belirlenen branşlarda düzenlenen okul sporlarında dereceye giren öğrencilere ve takımlara ödülleri takdim edildi. Basketbol, hentbol, satranç, bilek güreşi başta olmak üzere 12 farklı spor branşında mücadele eden öğrenciler, sezon boyunca elde ettikleri başarıları kupalarıyla taçlandırdı.

Pendik Belediyesi, Pendik Kaymakamlığı, Pendik Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü ile Pendik İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğinde düzenlenen organizasyona, 2025 Ekim ayından 2026 Haziran ayına kadar toplam 8 bin 978 öğrenci katıldı.

Yaklaşık dokuz ay süren okul sporları organizasyonunda farklı branşlarda dereceye giren takımlara toplam 264 kupa verildi. Düzenlenen ödül töreninde öğrenciler, antrenörleri ve öğretmenleriyle birlikte başarılarını kutlama fırsatı buldu.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.