Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından belirlenen branşlarda düzenlenen okul sporlarında dereceye giren öğrencilere ve takımlara ödülleri takdim edildi. Basketbol, hentbol, satranç, bilek güreşi başta olmak üzere 12 farklı spor branşında mücadele eden öğrenciler, sezon boyunca elde ettikleri başarıları kupalarıyla taçlandırdı.
Pendik Belediyesi, Pendik Kaymakamlığı, Pendik Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü ile Pendik İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğinde düzenlenen organizasyona, 2025 Ekim ayından 2026 Haziran ayına kadar toplam 8 bin 978 öğrenci katıldı.
Yaklaşık dokuz ay süren okul sporları organizasyonunda farklı branşlarda dereceye giren takımlara toplam 264 kupa verildi. Düzenlenen ödül töreninde öğrenciler, antrenörleri ve öğretmenleriyle birlikte başarılarını kutlama fırsatı buldu.

