Aslında hepimiz, başkalarıyız diyebilirim. Edinimlerimiz, bizi biz yapan fikirlerimiz okuduklarımızdan, öğrendiklerimizden bize geçenler değil mi?
O halde nasıl kendimiziz diye bir iddiamız var?
Biz kendimiz miyiz?

Aslında hepimiz, başkalarıyız diyebilirim. Edinimlerimiz, bizi biz yapan fikirlerimiz okuduklarımızdan, öğrendiklerimizden bize geçenler değil mi?
O halde nasıl kendimiziz diye bir iddiamız var?
Biz kendimiz miyiz?
